Končno je Amazon v Sloveniji! Prodajali boste na Amazonu in vse želite pravilno narediti. Prešli ste že vse birokratske faze, rešili ste težavo z logistiko in zdaj morate izdelek fotografirati, da ne bo le “vau!”, temveč tudi, da izpolnjuje standarde, ki jih je sprejel Amazon. Kako torej narediti fotografije za Amazon, ki se prodajajo? Poglejmo tehnične zahteve in priporočila Amazona.
- Splošne zahteve za slike
- Zahteve za glavno fotografijo izdelka
- Zahteve za dodatne fotografije izdelkov
- Razlogi, zakaj se fotografije morda ne naložijo ali ne prenesejo moderacije
- Spomin za fotografiranje: 6 točk, na katere morate biti pozorni
- Primeri naših fotografij za Amazonov listing
- Kakšno ime dati datoteki in druga pogosta vprašanja
- Aplikacija za optimizacijo listinga Amazon IO Scout
Popoln vodnik po zahtevah Amazona za fotografije.
Amazon ima stroge zahteve za vsako sliko, težava je ugotoviti, kakšne so zahteve za vašo kategorijo izdelkov, ker ima Amazon 45 (!) unikatnih stilov za različne kategorije izdelkov. Spodaj bomo govorili o teh zahtevah.
Amazonove tehnične zahteve za fotografije
Posebna programska oprema Amazon preverja naložene slike v skladu z osnovnimi zahtevami. S tehničnega vidika so te zahteve naslednje:
• Najmanjša dovoljena velikost je najmanj 500 pxl.
• Največja velikost slike izdelka Amazon je 10.000 pxl.
• Lestvica slike se začne na 1000 slikovnih pik za najdaljšo stran, 500 pxl za najkrajšo. Po nekaterih navedbah Amazon sam priporoča širino 2560 pxl.
• Podprtih je več formatov: JPEG in GIF (tudi animirani) – in to je najboljša izbira. Lahko tudi PNG ali TIFF, vendar je JPEG še vedno zaželen.
• Barvni profil – sRGB ali SMYK.
• Amazonova največja velikost naložene slike je 10 MB.
• Najboljše razmerje stranic naložene slike je kvadrat 1: 1. Razmerje stranic lahko doseže 5: 1, kar je pravokotnik, to pa je tudi dober delež za podolgovate predmete.
Posebej velja omeniti zahtevo po shranjevanju datotek v barvnem profilu sRGB. Prosimo, poglejte razliko v barvi igrače na slikah na desni. Prva je običajna RGB, druga je sRGB posebej za splet. Ta barva je resnična. Če ne boste pozorni na senco, lahko dobite negativne komentarje, da se barva prejete igrače razlikuje od obljubljene. Ocena se bo znižala,
lahko pride do vračila kupnine. Barvni profil je torej zelo pomemben!
Zahteve za glavno sliko izdelka na Amazonu:
- Slika mora biti realistična. Odsvetujemo uporabo preveč filtrov ali spreminjanje barvnega ravnovesja. Barve se morajo ujemati s tem, kar bodo stranke videle v resničnem življenju, ko prejmejo izdelek.
- Risbe ali ilustracije izdelka niso dovoljene. Izjeme so ovitki za nekatere kategorije izdelkov, kot so e-
knjige, revije itd. Tam lahko uporabite ovitek za fotografije. - Slika ne sme vsebovati nepotrebnih ali nerazumljivih dodatnih predmetov, ki odvračajo pozornost kupca stran od izdelka, ki ga prodajate. Če na primer prodajate rjavo jakno, je ne smete nositi s svetlo rumenimi hlačami ali grotesknim peresnim klobukom.
- Slika mora biti v fokusu, profesionalno osvetljena, fotografirana ali optično prebrana z realističnimi
barvami in gladkimi robovi. - Okoli slike naj bo prostor, hkrati pa ga ne sme biti veliko: sam izdelek naj zavzame približno 85%
okvirja. - Izjema pri zagornjem pravilu so knjige, glasba in slike videoposnetkov / DVD-jev, kjer lahko sprednji ovitek knjige / diska zapolni 100% okvirja slike.
- Ozadje mora biti čisto belo (255.255.255 RGB).
- Če je izdelek zavit v celofan, ga pred fotografiranjem odstranite.
- Fotografija ne sme vsebovati dodatnega besedila, logotipov, grafik ali vdelanih slik.
- Pornografsko in žaljivo gradivo je prepovedano.
Poleg glavne fotografije Amazon ponuja tudi prenose dodatnih. Na njih lahko svoj izdelek prikažete v različnih barvah, kotih ali izdelek v delovnem okolju.
Kakšne so zahteve za dodatne fotografije?
• Slika mora biti 100% v fokusu in navajati dodatne značilnosti izdelka.
• Dodatni predmeti na sliki kupcem ne smejo dati občutka, da so vključeni v končno ceno.
• Glavni izdelek mora zasedati 85% celotne površine slike.
• Odseki blaga, slike s povečavo (od blizu), slike z izkrivljanji (popačenje perspektive) morda ne bodo prenesle moderacije.
• Če je slika izdelka v središču, potem Amazon lahko dovoli ozadja, besedilo in preprosto grafiko.
Razlogi, zakaj slike morda ne bodo primerne:
• Zastarela slika izdelka. Skice, risbe in druga umetniška dela, ki izkrivljajo zaznavanje prodanih predmetov, niso dovoljeni.
• Slike z zavajajočimi predmeti, ki kupce zmedejo. Tipični primeri so dodatki ali različni predmeti.
• Slike z besedilom ali prekrivno grafiko.
• Slike z nepreverjenim lastništvom. Uporaba vodnih žigov ali logotipov na fotografijah je prepovedana.
• Slike s ponavljajočimi se slikami istega izdelka iz različnih zornih kotov.
• Hlačne nogavice, nogavice in nogavice so edini izdelki, ki jih lahko skupaj z zunanjo blagovno znamko prikažete na lutki.
6
pomembnih točk v fotografiji za Amazon:
1
Belo ozadje
Amazon, tako kot večina trgov, pa tudi Google sam, ima še vedno raje sliko izdelka na belem ozadju. To zmanjša moteče dejavnike in izdelek postane v središču pozornosti.
2
Pravilna svetloba
Pravilna svetloba bo poskrbela, da bodo zasijali tudi najbolj zatemnjeni predmeti. Zaradi profesionalne razsvetljave bo vaš izdelek videti okusno, ljudje pa radi kupujejo lepo predstavljene izdelke.
3
Visoka ločljivost
Za fotografije brez hrupa in brez artefaktov uporabite fotoaparat z objektivom visoke ločljivosti. Več pikslov kot bo na fotoaparatu, več podrobnosti bo vidno potencialnim kupcem.
4
Velikost slik
Izberite velikost in razmerje stranic, tako da ima srednje velik izdelek na sliki majhno količino praznega prostora, vendar morajo biti vsi detajli jasno vidni.
5
Različni koti
Izberite pravilen (tj. najugodnejši) glavni kot + za dodatne fotografije posnemite izdelek z različnih strani. Tako boste lažje razumeli vaš izdelek in njegove prednosti.
6
Barvni profil
Ko shranjujete datoteke v obliki jpg, izberite pravi barvni profil, priporočamo sRGB. Če fotografije samo shranite v RGB, bo barva izdelka na fotografiji drugačna (bleda, temna, manj nasičena, temnejša) in v ocenah boste dobili neželjene komentarje, da je barva v resnici drugačna. Ali pa bo prišlo do vračila. Barvni profil je zelo pomemben!
Primeri fotografij za listing (prodajni opis izdelka ) Amazona
To so fotografije, ki smo jih v skladu z navodili naredili za stranko. Le, da smo dodali malo več sence, da je postala naravna. Dodali pa bi tudi fotografijo v slogu lifestyle, kjer otrok v vlogi malega arheologa izkoplje dinozavra. Tehnično to ni enostavno snemanje, tako kot vse zelo lahke stvari (v tem primeru jajca iz krede) … vendar izdelki nikoli niso preprosti. 🙂
Pogosta vprašanja
Kakšno ime dati datotekam s fotografijami izdelkov?
Ime datoteke mora vsebovati ID izdelka: to je vaš Amazon ASIN, JAN, EAN (črtna koda na nalepki izdelka), 13-mestni ISBN (uporablja se za knjige) ali UPC. Nato sledi pika in pripona datoteke. Na primer 1234567890123.tif ali A987654321.jpg. V ime datoteke ne morete vključiti pomišljajev, presledkov ali drugih znakov.
Ali lahko objavim video?
Da, lahko objavite 30 sekundno video.
Kako je najbolje fotografirati oblačila? Na manekenih ali na živih ljudeh?
Obstajata dve možnosti: 1 – na nevidnih manekenkah (manekenka iz prozorne plastike se nato odstrani v Photoshopu) in 2 – na živih ljudeh. Preizkusite obe možnosti, če prodaja kaže, da na primer druga možnost prinaša več prodaje, jo potem izberite. Kakšna je cena? Zelo različno, včasih je ceneje fotografirati z osebo, včasih obratno.
Koliko dodatnih fotografij moram narediti /lahko naredim?
Glede na raziskave bi si kupci želeli ogledati vsaj 3-4 fotografije izdelkov, da bi si ustvarili svoje mnenje.
Optimalno je približno 7, največ 9.
Ali je možno v Photoshopu narediti izdelek v različnih barvah?
Precej je odvisno od materiala in posebnosti izdelka. Ampak ja, teoretično lahko. Tako boste lahko zmanjšali stroške fotografiranja in stilizirali vse izdelke pod enim.
Po tem, ko ste pripravili fotografije, je čas, da začnete s listingom. Če to delate prvič in se ne želite spuščati v podrobnosti, lahko uporabite aplikacijo za optimizacijo listinga Amazon IO Scout: ne bo samo ustvaril listinga, temveč ga bo tudi optimiziral, da bo izboljšal vaš SEO in vaše možnosti za promocijo svojih izdelkov na platformi Amazon. Ta storitev je najboljša (ker je cenejša!) Alternativa znani storitvi H10. In s promocijsko kodo AMAZON NINJA boste prejeli 10% popusta.